2015. 03.10. - Így erősít a magyar élelmiszeripari vállalat

A Tutti Élelmiszeripari Kft. a B&D ComMedia Kommunikációs Irodát választotta pr-ügynökségéül. A magyar tulajdonú, poralapú élelmiszerek fejlesztésével, gyártásával és csomagolásával foglalkozó rábapatonai (Győr-Moson-Sopron megye) székhelyű cég teljes körű, integrált pr-kommunikációjának tervezésére és megvalósítására kötött együttműködési szerződést a ComMediával. Az ügynökség legfontosabb feladata a társaság és a Tutti brand szélesebb körben történő megismertetése és sajtójelenlétének erősítése.

A 100 százalékban magyar tulajdonú társaságot Prohászka Ottó vezetésével négy magánszemély alapította 1986-ban; a cég poralapú élelmiszerek fejlesztésével, gyártásával, csomagolásával foglalkozik. Magyarországon elsőként a Tutti szabadalmaztatott és gyártott fagylaltporokat. A folyamatos innovációnak, valamint a termék- és informatikai fejlesztéseiknek köszönhetően ma már a hazai élelmiszeripar meghatározó és elismert vállalkozása. Az egészséges életmódba integrálható, elsősorban kényelmi termékeket (holland kakaóporokat, instant italporokat, kávéspecialitásokat, kávékrémporokat, italautomata töltőanyagokat, cukrászati alapanyagokat, vitamintablettákat és táplálék-kiegészítőket) előállító középvállalatot a termékkutatás, új eljárások bevezetése és az élelmiszertudomány legújabb eredményeinek alkalmazása jellemzi. A legtöbb nagy áruházlánc számára sajátmárkás termékek bérgyártása is a 7 000 m2 beépített területen, Rábapatonán (Győr-Moson-Sopron megye) zajlik.

A cég közel 100 főt foglalkoztat, 2014-es árbevétele 4,7 milliárd forint volt. 

Díjak, elismerések: Az „Év fagylaltja” versenyeken a Tutti fagylaltporok 2002-től szinte minden évben kaptak arany, ezüst, bronz vagy közönségdíjat. A Győr-Moson-Sopron megyei vállalkozásokat elismerő „Presztízs-díj”-akkal is büszkélkedhetnek: a helyi gazdaság legjobban teljesítő szereplőinek elismeréseként 2006-ban az „Év vállalkozása” díjat nyerte el a Tutti Kft., 2010-ben pedig az „Év üzletembere” díjat vehette át Prohászka Ottó, a cég ügyvezető tulajdonosa. 2011-ben a társaság a legdinamikusabban fejlődő magyarországi kkv-k teljesítményének elismeréseként a Pegazus Díj 2. helyezését érte el a Nyugat-Magyarországi Régió „Piacvezető" kategóriájában. 2012-ben elnyerték a Magyar Agrárgazdasági Minőségi Díjat, 2014-ben részesültek „Legjobb Női Munkahely 2013” és „Üzleti Etikai Díj”-ban (nagyvállalat kategória) is. A vállalat két legsikeresebb terméke a – közel 30 éve szinte minden háztartásban megtalálható – Tutti Holland Kakaópor, valamint a Tutti Jegeskávé italpor, amely 2004 óta számos elismerésben is részesült. 

Prohászka Ottó, a Tutti Kft. tulajdonos-ügyvezetője elmondta, hogy a cég számára kiemelten fontos a Tutti brand népszerűsítése, amelyet a megszokott marketing eszközök mellett hatékony sajtókommunikációval szeretnének tovább erősíteni. Majd hozzátette: „A beszélgetéseink alapján olyan típusú szakembereknek láttam őket, akik ha valamibe belekezdenek, azt csak magas színvonalon viszik végig. És nekünk ilyen kell.” 

A magyar tulajdonú B&D ComMedia 15 éve végez kommunikációs feladatokat – nemzetközi és magyar tulajdonú – megbízói számára. Referenciáinak többsége az FMCG szektor meghatározó szereplői, de az ügynökség más (pl. informatikai, pénzügyi, HR, mezőgazdasági, gyógyszeripari) területeken is végzett már sikeres kommunikációs tevékenységet. Több olyan cég kommunikációs stratégiájáért felel, amelyek itthon és a világban a magyar értékeket képviselik és erősítik. Jelenlegi ügyfeleik között van például a piacvezető hazai ásványvízmárka gyártója, a Szentkirályi Ásványvíz Kft.; az adatmentésről, információbiztonsági szakértelméről és információmenedzsmentről ismert KÜRT Zrt.; Magyarország egyik legjelentősebb húsipari cége, a Sága Foods Zrt.; Európa harmadik legnagyobb független tetőcserépgyártója, a Mediterrán Betoncserép Gyártó Kft.; valamint az egyik legnagyobb száraztészta termékkínálattal rendelkező magyar családi vállalkozás, a Famíliatészta Kft.

Forrás: www.mmonline.hu

B&D ComMedia Kft.: www.commedia.hu