Gyakori kérdések

FONTOS!

  • Felhívjuk figyelmét, hogy a vásárlás folyamatának utolsó 6. pontjánál, a Rendelés áttekintése részben újra ellenőrizze le kosarának adatait, a rendelni kívánt termékeket, azok darabszámát, ezzel elkerülve hogy valamiből nem annyit, vagy nem azt a terméket szerette volna.
  • Milyen tájékoztatást kapok a vásárlásomról?

A webshop felületen a rendelés elküldése gomb megnyomása után rendszerünk automatikus visszaigazoló emailt küld a megadott email címre. Ebben a vásárlás minden fontos adata megtalálható.

Célszerű webshopunkra regisztrálni, így egy saját fiók létrehozásával gyorsabban tud vásárolni, ellenőrizni tudja rendelései állapotát és megtekintheti korábbi rendeléseit. Iratkozzon fel hírlevelünkre, így mindig időben tájékozódhat legfrissebb akcióinkról, ingyenes kiszállításunkról.

  • Ha leadtam a rendelésemet, mikorra várhatom a csomagomat?

Szállító partnerünk a DHL futárszolgálat. Alap esetben vállaljuk, hogy a munkanapon délig leadott rendeléseket a következő munkanap reggelén átadjuk a csomagküldő szolgálatnak. A Bónusz Hétfő akció keretében beérkező rendeléseket a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel. Az ilyenkor megnövekedett rendelésszám miatt a Bónusz Hétfőt követő maximum 5 munkanapon belül vállaljuk a csomagok futárnak való átadását. A megrendeléseket munkanapokon 7.00 és 15.00 óra között, Bónusz Hétfőn 7.00 és 18.00 óra között dolgozzuk fel.

Megértésüket és türelmüket köszönjük! Mindent megteszünk a lehető leggyorsabb csomagfeladás érdekében.

  • Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagomat?

A DHL futárszolgálattal kötött szerződéscsomagunk a DHL Domestic Express szolgáltatáscsomag.

DHL DOMESTIC EXPRESS

Belföldi szolgáltatásunkkal küldeményét a feladást követő munkanapon, a munkanap végéig kézbesítjük.

  • Ideális megoldás kevésbé időérzékeny belföldi küldemény szállítására.
  • Küldeményét kényelmesen nyomon követheti az interneten.
  • Rugalmas küldeményfelvételi és kézbesítési időpontokat biztosítunk.
  • Gazdaságos és gyors szolgáltatás, amely Magyarország teljes területén elérhető.

Forrás: http://www.dhl.hu/hu/expressz/belfoldi_szolgaltatasok/belfoldi_time_definite.html#containerpar_productarticle_2a66

  • Kapok-e értesítést a kiszállításról?

Igen, a DHL futárszolgálat minden esetben 2 db sms-t küld.

Egyet a csomag Tutti Kft-től történő felvételekor:

1. sms

Másodikat a tényleges kiszállítás napján:

 2. sms

  • Kézbesítés és kézbesíthetetlen küldemények 

    1)     Postafiókra, vagy postafiók irányítószámra nem kézbesíthető küldemény.

    2)     A DHL értesítheti a Címzettet a várható, illetve a sikertelen kézbesítésről. A Címzett – amennyiben ezt a DHL felajánlja számára – módosíthatja a kézbesítés időpontját, és a DHL meghatározott kirendeltségén is átveheti a küldeményt. Az igénybe vehető alternatív kézbesítési lehetőségek körét a Feladó kérése alapján a DHL korlátozhatja.

    Amennyiben a Küldemény jelen Általános Szállítási Feltételek 2. pontja szerint kézbesíthetetlen; vagy a címzett nem azonosítható, illetve nem lelhető fel; vagy a címzett megtagadja az átvételt, illetve a fizetést a Küldemény átvételekor; a DHL megteszi az ésszerű lépéseket a Küldeménynek a Feladó költségén a Feladóhoz történő visszajuttatására. Amennyiben a visszajuttatás sikertelen, a DHL jogosult a Küldemény birtoklásával felhagyni, afelett szabadon rendelkezni, megsemmisíteni, illetve értékesíteni, ez esetben a DHL sem a Feladó, sem harmadik személyek felé nem tartozik felelősséggel. Az értékesítésből származó bevételt a DHL elsősorban az esetlegesen megfizetett Vámokra és Adókra, illetve a felmerült szállítási és kapcsolódó adminisztrációs költségekre jogosult elszámolni, míg az esetlegesen fennmaradó összeget visszajuttatja a Feladónak. DHL fenntartja a jogot, hogy megsemmisítse a Veszélyes Árut tartalmazó, és azon küldeményeket, amelyek Feladónak történő visszajuttatása jogszabályba ütközik.

  • Mit jelent a kapott sms-ben a vámkezelés?

Ez a DHL Domestic Express szolgálatásának SMS formátuma mind a külföldi, mind a belföldi szállításaira. Miután a Tutti Kft. webshopja csak és kizárólag Magyarország területére szállít, ezért nincs vámkezelés. Ez a szövegrész csak a külföldről rendelt csomagoknál érvényes, tehát a Tutti Kft-től rendelt termékekre nem érvényes.

  • Miért kell az utánvét esetében 300,- Ft-ot fizetnem?

Az utánvét összege a futárcég pénzkezelési szolgáltatásának költsége, hiszen a csomag ellenértékét a vásárló a DHL-nek fizeti ki átvételkor, a futárcég pedig azt elutalja a Tutti Kft.-nek. Az utánvét nem tartozik a szállítási díjhoz és csak az utánvéttel rendelő vásárlókat terheli.

  • Utánvét esetén lehet-e a DHL futárnál bankkártyával fizetni?

Igen, a futárcég tájékoztatása szerint minden DHL futárnál van lehetőség bankkártyás fizetésre. A csomag ebben az esetben is utánvétesnek számít, az utánvét költsége ugyanígy érvényes rá, hiszen itt is a csomag ellenértékét a DHL futárcégnek fizeti a vásárló, a futárcég pedig azt átutalja a Tutti Kft.-nek.

  • Banki átutalásnál probléma-e ha nem a megrendelő nevével megegyező bankszámláról fizetek?

Kérjük, hogy utaláskor a közlemény rovatban tüntesse fel megrendelésszámát, hogy a befizetését megfelelően tudjuk kezelni.

További információkat a szállításról itt olvashat: szállítási információk