Szerda este immár 15. alkalommal osztották ki a 2000-ben alapított, azóta az üzleti élet rangos elismerésévé vált Üzleti Etikai Díjat, amelyet László Ervin professzor, a Budapest Klub elnöke és Demcsák Mária, a Piac&Profit üzleti magazin alapító főszerkesztője azzal a szándékkal hozták létre, hogy minden évben a magyar társadalom figyelmének középpontjába kerüljenek azok a vállalkozások, amelyek tevékenységükkel, magatartásukkal példát mutatnak a felelős, etikus gazdálkodásban, üzleti jelenlétben, és erősítik a társadalom és az üzleti szféra közötti bizalmat. Az alapítás óta a díj presztízse folyamatosan nőtt, ami azt is jelzi, hogy a tudatosság, a társadalmi elkötelezettség és az élhető, fenntartható világ fennmaradása iránti felelősség egyre hangsúlyosabban szerepel a vállalatok értékrendjében.

Az Üzleti Etikai Díj szempontrendszere:
1. A cég etikai magatartása alkalmazottaival szemben
2. A cég tulajdonosainak etikai magatartása tulajdonosi jogosítványaik gyakorlása közben
3. Az ügyfelekkel, üzleti partnerekkel szembeni etikus üzleti magatartás
4. Társadalmi felelősségvállalás
5. A környezettel szembeni felelős magatartás

Az Üzleti Etikai Díj nyertesei 2014-ben

Idén a gazdasági szervezetek, kamarák és egyéni jelölések eredményeképpen 60 cég adott be pályázatot: 29 kisvállalat, 18 közép- és nagyvállalat és 13 multinacionális vállalat. A díjat évente egyszer az alapítókból, valamint a korábbi években díjat kapott cégek első számú vezetőiből álló zsűri ítéli oda. 2014-ben a zsűri 3 kisvállalatnak, 1 középvállalatnak, 2 nagyvállalatnak és 2 multinacionális vállalatnak ítélte oda a az elismerést.

Kisvállalat: iData Kft. Kisvállalat: TERC Kft.
Kisvállalat: Wagner Solar Hungária Kft.
Középvállalat: ELGOSCAR-2000 Kft.
Nagyvállalat: REGIO Kft.
Nagyvállalat: TUTTI Kft.
Multinacionális vállalat: RONDO Kft.
Multinacionális vállalat: UNILEVER Magyarország Kft.

   üzleti etikai díj  Prohászka Ottó üzleti etikai díj

Forrás: http://www.piacesprofit.hu

 TOVÁBBI DÍJAINK