magyar brands
A TUTTI ÉLELMISZERIPARI KFT. 2016-BAN MAGYAR BRANDS DÍJAS ÜZLETI MÁRKA LETT!

2016-ban hetedszer tették mérlegre a hazai márkákat a MagyarBrands bírálói. Idén először immár három kategóriában díjazta a Szakmai Bizottság a márkákat: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriában.

A MagyarBrands-díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolják. A Szakmai Bizottság döntése alapján a TUTTI Élelmiszeripari Kft. KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai üzleti TOP márkák egyikeként.

A MagyarBrands díjról

A MagyarBrands program 2010 óta magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz. 2016-ban immáron hetedik alkalommal díjazott olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A MagyarBrands program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj nem csak elismerés, hanem aktív segítséget jelent a fogyasztóknak, az ügyfeleknek valamint a partnerek munkájában is.

A MagyarBrands-díj elnyerése kiemelkedő érdem. A MagyarBrands-díj odaítéléséből fakadó új üzleti lehetőségek kihasználása minden márka számára olyan érték, amelyhez a program megvalósítói hasznos marketingtámogatást igyekeznek nyújtani: MagyarBrands-díjas, piacvezető márkákkal közös médiakampányokat, tréningeket és márkakutatási lehetőségeket biztosítva a MagyarBrands program keretében.

KIVÁLÓ MAGYAR MÁRKÁK VERSENYE

A MagyarBrands Programba a nevezés történhet pályázati úton is, de a kiválasztásban fontos szerepet kapnak az előző évek adatbázisai, aktuális online kutatási eredmények, és a MagyarBrands Szakértői Bizottság zsűritagjainak jelölései. A pályázott és a szakértői javaslatok alapján bekerült márkák, amennyiben az alapfeltételnek megfelelnek, a Bizottság elé kerülnek pontozásra.

A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született, vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. Ezen alapfeltételen túl a márkának rendelkeznie kell az alábbi feltételek egyikével:

  • a márka magyar tulajdonban van
  • vagy a márka „gyártásának” helyszíne Magyarország
  • vagy magas Identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során

„Minőségi visszacsatolás nélkül lehetetlen a tartós siker elérése. A MagyarBrands  elismerésben részesülő márkák számára különleges megerősítést jelent, hogy a díjat a fogyasztók és a szakértők egyöntetű értékítélete alapján kapják meg.Az eddigi tapasztalatok alapján a kiválóság ily rangos módon történő megjelenítése fontos a márka tulajdonosának, hiszen így a munkájáról a legautentikusabb forrásokból kap visszajelzést.No és nem kevésbé lényeges ez a fogyasztónak, hiszen a MagyarBrands díj a számára is a kiválóság megtestesítője, a vásárlói döntés egyik meghatározó iránytűje.” 
                                                                                                                               dr. Serényi János
                                                                                                                                                                 MagyarBrands program elnöke

ÉRTÉKELÉSI SZEMPONTOK

A MagyarBrands-díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.

Idén először immár három kategóriában díjazta a Szakmai Bizottság a márkákat: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriában.

ÜZLETI MÁRKA KIVÁLASZTÁSÁNAK SZEMPONTJAI

A Szakmai Bizottság által értékelt szempontok:

Identitás:  Mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott márka?

Reputáció:  Milyen a márka hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében?

Márkaépítés:  Milyen a márka hazai márkaépítési gyakorlata?

Kutatási eredmények alapján értékelt szempontok:

Tradíció:  Hány éve van jelen a magyar piacon a márka?

Megbízhatóság: A márkát tulajdonló vállalat elmúlt 3 évi gazdasági teljesítményének értékelése, a vállalat mérete, pénzügyi eredményessége, tőkeerőssége és a pénzügyi mutatók alapján.

2016-ban MagyarBrands elismerésben részesült márkák a 2016. október 6-án megjelent Figyelőben kerültek a nyilvánosság elé. A hivatalos díjazott lista a www.magyarbrands.hu honlapon található meg.

A MagyarBrands programról a www.magyarbrands.hu oldalon talál bővebb információt.