Gazdagítani a kapott tudást

FG
2025.01.07 12:00
Prohászka Andrea marketingorientált szemléletével új lendületet ad a TUTTI-nak. Számos fórumon mesél a generációváltás kihívásairól, mindig az embereket helyezi középpontba.

Egy család, azonos értékek, hasonló határozottság, a vezetési stílus, a kitűzött célok mégis eltérőek. Jól van ez így, hiszen nemcsak arról van szó, hogy Prohászka Ottó és lánya, Andrea két különböző generációt képviselnek, hanem arról, hogy a fejlődés kulcsa a rugalmasság, az új szemléletmód.

„Meg kell küzdeni a célokért!” - ez a mondat mindkettejük mottója lehet, soha nem riadtak vissza attól, hogy ezt bebizonyítsák. Véleményük szerint sokkal jobban megbecsüli az ember azt, amiért megdolgozott, mint az ölébe hullott sikert. Míg Ottó cégvezetőként a hangsúlyt inkább a termelésre helyezte, addig lánya, Andrea marketing szemléletű üzleti filozófiát folytat a versenyképesség és a piaci részesedés növelése érdekében. Abban azonban mindketten egyetértenek, hogy a legfontosabb, az Ember. Belőlük szervez egy jó vezető eredményes csapatot, mely a siker kulcsa. Ezen kívül a közösség felé is nyitni kell, rendezvényeket szervezni számukra, bevonni őket a cég életébe, és ezt mindketten a legnagyobb körültekintéssel és a legnagyobb szívvel tették és teszik a mai napig.

Andrea számos fórumon mesélt és mesél a jövőben is a generációváltás kihívásairól, nehézségeiről. S bármennyire is finom a TUTTI fagyi, a valóság nem mindig édes és csodás. Az árnyoldalak legalább annyira fontosak, hogy tanuljon belőle az ember, ezzel is segítve mások és a TUTTI munkáját.

Nehézségek mindig vannak, ahogyan különböző vélemények is, mint minden családban. Persze egy közös cég néha nehezítő tényező, hiszen nemcsak érzelmekről, hanem termelékenységről és hatékonyságról is szó van. De Ottó és Andrea mindig átlendültek ezeken, mert közös bennük a TUTTI iránti elköteleződés, az hogy nem egy munkahelyre jönnek be nap, mint nap, hanem második otthonukba.

Két generáció attól különleges, hogy folyamatosan tanítják és kiegészítik egymást. Andrea édesapja kapcsán gyakran megjegyzi, hogy ő az első ember, akitől kérdez.

A TUTTI számtalan dologban tekinthető elsőnek, és a vásárlóikhoz, a közösséghez hasonlóan ők is fogadalmakat tesznek minden évben: továbbfejleszteni a céget, 2025-ben is – hasonlóan az előző évekhez – minél több országban jelen lenni, nyitottnak maradni az új ötletek, marketing eszközök, üzletfejlesztési módszerek felé, miközben figyelemmel kísérik vásárlóik szokásait és az új trendeket.

2025-ben fogadom…

Sokaknak az első, ami eszébe jut az egészséges életmód, a minőségi alapanyagok. Újabb hasonlóság a TUTTI-val, amely szintén folyamatosan fejleszt és fejlődik. Mikor felvetődik az „érdemes belevágnom” kérdése, gondoljon mindenki a TUTTI-ra, melynek vezetői kijelentésként fogalmazták meg ezt a mondatot! Egy ilyen példakép mellett pedig biztos, hogy könnyebben megy a fogadalom betartása, hiszen egy kis vállalkozásból nőtte ki magát a TUTTI is, az évről évre tett fogadalmainak köszönhetően. Hogy soha nem adták fel, nem fáradtak el, hanem mindig a célt látták maguk előtt.

Ha nekik sikerült, akkor nektek is!


Hallgass meg egy podcast-beszélgetést, melyben Andrea eddigi pályájáról beszél: https://www.youtube.com/watch?v=DpQlFMBhk7E