TUTTI a 2025-ös COOP Rallyn

Idén ismét rajthoz áll a TUTTI a hazai élelmiszeripar egyik legfontosabb szakmai eseményén, a COOP Rallyn. Számunkra ez a részvétel nem egyszerű megjelenést jelent, hanem annak bizonyítékát, hogy a vállalat mindig lépést tartott a változó fogyasztói igényekkel. Ahogy a Rally mezőnye évről évre alakult és erősödött, a TUTTI is vele együtt fejlődött, növekedett, és új irányokat nyitott az élelmiszeriparban.

40 év értékteremtés
A TUTTI története 1986-ban indult, és azóta a magyar élelmiszeripar egyik legsokoldalúbb, leginnovatívabb szereplőjévé vált. A kezdeti fagylalt- és kakaóporos alapoktól mára eljutott oda, hogy portfóliója több mint 2200 különböző terméket foglal magában: instant italok, táplálékkiegészítők, vegán termékek, sporttápszerek, házi fagylaltporok, cukrászati alapanyagok és a desszerteket új szintre emelő „TUTTI Édes fogások”.
A cég emellett erős bérgyártói kompetenciával rendelkezik, hazai és nemzetközi kiskereskedelmi láncok számára biztosít megbízható, magas minőségű saját márkás termékeket.
„A TUTTI ma már sokkal több, mint egy élelmiszergyártó vállalat. Töretlenül dolgozunk azon, hogy innovációinkkal minőséget és élményt vigyünk a fogyasztók mindennapjaiba, megfizethető áron” – emeli ki Prohászka Andrea ügyvezető.
Fejlődés számokban
A TUTTI előrelépése jól látható az elmúlt évek eredményeiben:
- a gyártóterület 6200-ról 9000 m²-re nőtt
- a gépsorok száma 11-ről 18-ra emelkedett
- az árbevétel pedig 3,5 milliárd forintról 8,9 milliárdra bővült
A 2019-es generációváltás fordulópont volt. Az új ügyvezetés marketingorientált, csapatmunkára épülő szemléletet hozott, amely a termékfejlesztéstől az exportstratégiáig új lendületet adott.
Piacvezető jegeskávé és BodySelect
A TUTTI egyik legnagyobb büszkesége a jegeskávé kategóriában betöltött piacvezető szerepe, amely a hazai háztartásokban és a nemzetközi porondon egyaránt meghatározó.
Az innováció azonban ennél jóval szélesebb. A BodySelect márka a sportolók és egészségtudatos fogyasztók számára kínál prémium étrend-kiegészítőket és fehérjéket, amelyek a táplálkozástudomány legfrissebb trendjeire épülnek.
„A fejlődés mögött mindig ott volt a szándék, hogy reagáljunk a fogyasztók igényeire, és értéket adjunk a mindennapjaikhoz” – mondja Prohászka Andrea.
Fenntartható jövőkép
A TUTTI számára a fenntarthatóság stratégiai irány, nem puszta trend. A rábapatonai telephelyet ma már jelentős mértékben megújuló energiával látja el saját napelemparkja, a csomagolásban pedig 2025 óta a Fenntartható Csomagolásért Egyesület tagjaként képviseljük a környezettudatos megoldásokat.
Elismerések, amelyek visszaigazolják a stratégiát
A vállalat eredményeit rangos szakmai díjak is bizonyítják:
- arany és ezüst minősítések a 2025-ös Excellent Taste Awards-on
- a BodySelect kollagén „Az Év Kollagénje” elismerés
- háromszoros Deloitte Best Managed Companies díj
- vezetői díjak Prohászka Andreának, köztük az EY Női Vállalkozói Kiválóság különdíj
Új fejezet a COOP Rallyn
A 2025-ös COOP Rally a TUTTI számára nemcsak verseny, hanem szimbolikus mérföldkő. A cég megmutathatja, hogy negyven éve stabil, de mindig megújuló szereplője az élelmiszeriparnak.

Ahogy a Rally mezőnye évről évre változott és erősödött, úgy fejlődött a TUTTI is. Ma pedig egy olyan új korszakot képvisel, amelyben a hagyomány és az innováció kéz a kézben formálják a jövőt.
Büszkén hirdetjük, hogy a TUTTI jelen van a magyar háztartásokban, megbízható, szerethető, innovatív márkaként.