TUTTI a PLMA – World of Private Label 2025 szakkiállításon: fókuszban az export és a termékinnováció

2025 májusában a TUTTI munkatársai két rangos nemzetközi szakmai eseményen is részt vettek, amelyek különböző földrajzi és piaci fókuszukkal lehetőséget biztosítanak a nemzetközi üzleti kapcsolataink további erősítésére és az aktuális piaci trendek feltérképezésére.
PLMA – World of Private Label, Amszterdam
A sajátmárkás termékek piacának egyik legmeghatározóbb globális eseménye a PLMA – World of Private Label, amely minden évben kivételes lehetőséget kínál a nemzetközi üzleti kapcsolatok bővítésére és a piacvezető trendek megismerésére. A TUTTI számára a rendezvény stratégiai jelentőségű, hiszen exportpiacaink folyamatos bővítésén dolgozunk, több kontinensen vagyunk jelen saját fejlesztésű és bérgyártott termékeinkkel.
Cégünk hosszú évek óta aktív szereplője a kiállításnak, ahol évről évre bemutatjuk a por alapú élelmiszerek terén szerzett fejlesztési és gyártási tapasztalatainkat. Ezúttal is az Agrármarketing Centrum közösségi standjának kiállítói voltunk. Örömmel tapasztaltuk, hogy kiemelkedő termékkategóriáink – mint az italporok, instant kakaók, fehérjék, vitaminok és funkcionális táplálékkiegészítők – a nemzetközi piacon továbbra is keresettek, különösen a private label megoldások iránt érdeklődő partnerek körében.

A PLMA fókuszában álló fenntarthatósági és speciális étrendi trendek – mint a növényi alapú, mentes vagy bio termékek – összhangban állnak a TUTTI innovációs irányaival. Portfóliónkat úgy alakítjuk, hogy a B2C és B2B partnerek egyedi igényeire is személyre szabott, versenyképes megoldásokat kínáljunk – magas minőségben, rugalmas gyártási és csomagolási lehetőségekkel.
A kiállítás új exportlehetőségeket nyitott meg számunkra, vagyis a TUTTI tovább erősítheti nemzetközi jelenlétét a saját márkás és innovatív élelmiszeripari termékek piacán.
CICGF – China International Consumer Goods Fair, Ningbo
A China International Consumer Goods Fair (CICGF), egyben a 4. China–CEEC Expo, 2025. május 22–25. között zajlik Ningbo városában. A rendezvény nemzetközi szinten is meghatározó, nagy hangsúly esik a fenntartható életmódot támogató termékekre. A TUTTI számára gyümölcsöző, hogy a kelet-közép-európai és kínai gazdasági kapcsolatok fejlesztése még mindig a legfőbb törekvések között áll.
A TUTTI a HEPA – Magyar Exportfejlesztési Ügynökség szervezésében vesz részt a kiállításon, ez kiváló lehetőség a kínai piac első kézből történő feltérképezésére, újabb üzleti kapcsolatok kiépítésére és meglévő exporttevékenységünk mélyítésére. Cégünk már jelen van a kínai piacon, és célunk, hogy ezt a kapcsolatot hosszú távon, fenntartható módon bővítsük.

A kínai fogyasztók körében egyre nagyobb a kereslet az Európai Unióban előállított, magas minőségű és elismert termékek iránt - ez pedig új távlatokat nyit a TUTTI prémium por alapú termékei számára is. Portfóliónk – ideértve a funkcionális italporokat, fehérjéket, étrend-kiegészítőket - jól illeszkedik a kínai piac speciális igényeihez.
Exportpiacaink bővülnek
A két kiállítás eltérő földrajzi és piaci fókuszú, mégis közös bennük, hogy a saját márkás termékekre és az egyedi gyártási megoldásokra helyezik a hangsúlyt – ezek pedig a TUTTI működésének is központi elemei. A részvétel mindkét eseményen megerősíti elkötelezettségünket a nemzetközi terjeszkedés, az exportpiacok bővítése és innovatív, testreszabott termékmegoldásaink bemutatása mellett – különösen olyan dinamikusan fejlődő térségekben, mint Kelet-Ázsia és Nyugat-Európa.