10.000 Ft felett ingyenes kiszállítás!
Szállítási információk

Gyakori kérdések

MILYEN TÁJÉKOZTATÁST KAPOK A VÁSÁRLÁSOMRÓL?

A webshop felületen a rendelés elküldése gomb megnyomása után rendszerünk automatikus visszaigazoló emailt küld a megadott email címre. Ebben a vásárlás minden fontos adata megtalálható.

Célszerű webshopunkra regisztrálni, így egy saját fiók létrehozásával gyorsabban tud vásárolni, ellenőrizni tudja rendelései állapotát és megtekintheti korábbi rendeléseit.

HA LEADTAM A RENDELÉSEMET, MIKORRA VÁRHATOM A CSOMAGOMAT?

Szállító partnerünk a DHL futárszolgálat. A megrendeléseket munkanapokon 7.00 és 15.00 óra között dolgozzuk fel. Alap esetben vállaljuk, hogy a munkanapon délig leadott rendeléseket a következő munkanap reggelén átadjuk a csomagküldő szolgálatnak. 

Megértésüket és türelmüket köszönjük! Mindent megteszünk a lehető leggyorsabb csomagfeladás érdekében.

MELYIK FUTÁRSZOLGÁLAT SZÁLLÍTJA KI A CSOMAGOMAT?

A DHL futárszolgálattal kötött szerződéscsomagunk a DHL Domestic Express szolgáltatáscsomag.

DHL DOMESTIC EXPRESS

Belföldi szolgáltatásunkkal küldeményét a feladást követő munkanapon, a munkanap végéig kézbesítjük.

  • Ideális megoldás kevésbé időérzékeny belföldi küldemény szállítására.
  • Küldeményét kényelmesen nyomon követheti az interneten.
  • Rugalmas küldeményfelvételi és kézbesítési időpontokat biztosítunk.
  • Gazdaságos és gyors szolgáltatás, amely Magyarország teljes területén elérhető.

Forrás: http://www.dhl.hu/hu/expressz/belfoldi_szolgaltatasok/belfoldi_time_definite.html#containerpar_productarticle_2a66

KAPOK-E ÉRTESÍTÉST A KISZÁLLÍTÁSRÓL?

Igen, a DHL futárszolgálat minden esetben két sms-t küld. Egyet a csomag felvételekor, egyet pedig a tényleges kiszállítás napján.

KÉZBESÍTÉS ÉS KÉZBESÍTHETETLEN KÜLDEMÉNYEK 

1)     Postafiókra, vagy postafiók irányítószámra nem kézbesíthető küldemény.

2)     A DHL értesítheti a Címzettet a várható, illetve a sikertelen kézbesítésről. A Címzett – amennyiben ezt a DHL felajánlja számára – módosíthatja a kézbesítés időpontját, és a DHL meghatározott kirendeltségén is átveheti a küldeményt. Az igénybe vehető alternatív kézbesítési lehetőségek körét a Feladó kérése alapján a DHL korlátozhatja.

Amennyiben a Küldemény jelen Általános Szállítási Feltételek 2. pontja szerint kézbesíthetetlen; vagy a címzett nem azonosítható, illetve nem lelhető fel; vagy a címzett megtagadja az átvételt, illetve a fizetést a Küldemény átvételekor; a DHL megteszi az ésszerű lépéseket a Küldeménynek a Feladó költségén a Feladóhoz történő visszajuttatására. Amennyiben a visszajuttatás sikertelen, a DHL jogosult a Küldemény birtoklásával felhagyni, afelett szabadon rendelkezni, megsemmisíteni, illetve értékesíteni, ez esetben a DHL sem a Feladó, sem harmadik személyek felé nem tartozik felelősséggel. Az értékesítésből származó bevételt a DHL elsősorban az esetlegesen megfizetett Vámokra és Adókra, illetve a felmerült szállítási és kapcsolódó adminisztrációs költségekre jogosult elszámolni, míg az esetlegesen fennmaradó összeget visszajuttatja a Feladónak. DHL fenntartja a jogot, hogy megsemmisítse a Veszélyes Árut tartalmazó, és azon küldeményeket, amelyek Feladónak történő visszajuttatása jogszabályba ütközik.

MIT JELENT A KAPOTT SMS-BEN A VÁMKEZELÉS?

Ez a DHL Domestic Express szolgálatásának SMS formátuma mind a külföldi, mind a belföldi szállításaira. Miután a Tutti Kft. webshopja csak és kizárólag Magyarország területére szállít, ezért nincs vámkezelés. Ez a szövegrész csak a külföldről rendelt csomagoknál érvényes, tehát a Tutti Kft-től rendelt termékekre nem érvényes.

MIÉRT KELL AZ UTÁNVÉT ESETÉBEN 300,- FT-OT FIZETNEM?

Az utánvét összege a futárcég pénzkezelési szolgáltatásának költsége, hiszen a csomag ellenértékét a vásárló a DHL-nek fizeti ki átvételkor, a futárcég pedig azt elutalja a Tutti Kft.-nek. Az utánvét nem tartozik a szállítási díjhoz és csak az utánvéttel rendelő vásárlókat terheli.

UTÁNVÉT ESETÉN LEHET-E A DHL FUTÁRNÁL BANKKÁRTYÁVAL FIZETNI?

Igen, a futárcég tájékoztatása szerint minden DHL futárnál van lehetőség bankkártyás fizetésre. A csomag ebben az esetben is utánvétesnek számít, az utánvét költsége ugyanígy érvényes rá, hiszen itt is a csomag ellenértékét a DHL futárcégnek fizeti a vásárló, a futárcég pedig azt átutalja a Tutti Kft.-nek.

BANKI ÁTUTALÁSNÁL PROBLÉMA-E HA NEM A MEGRENDELŐ NEVÉVEL MEGEGYEZŐ BANKSZÁMLÁRÓL FIZETEK?

Kérjük, hogy utaláskor a közlemény rovatban tüntesse fel megrendelésszámát, hogy a befizetését megfelelően tudjuk kezelni.