20.000 Ft felett ingyenes kiszállítás!
Szállítási információk

Gyakori kérdések

MILYEN TÁJÉKOZTATÁST KAPOK A VÁSÁRLÁSOMRÓL?

A webshop felületen a rendelés elküldése gomb megnyomása után rendszerünk automatikus visszaigazoló emailt küld a megadott email címre. Ebben a vásárlás minden fontos adata megtalálható.

Célszerű webshopunkra regisztrálni, így egy saját fiók létrehozásával gyorsabban tud vásárolni, ellenőrizni tudja rendelései állapotát és megtekintheti korábbi rendeléseit.

HA LEADTAM A RENDELÉSEMET, MIKORRA VÁRHATOM A CSOMAGOMAT?

Szállító partnerünk a GLS futárszolgálat. A megrendeléseket munkanapokon 10.00 óráig dolgozzuk fel. Alap esetben vállaljuk, hogy a munkanapon 10.00 óráig leadott rendeléseket a még aznap átadjuk a csomagküldő szolgálatnak. 

KAPOK-E ÉRTESÍTÉST A KISZÁLLÍTÁSRÓL?

A GLS futárszolgálat emailben értesíti a szükséges információkról. Az emailben kapott csomagszám alapján nyomon követheti a csomag útját, valamint a küldött linken módosíthatja a kiszállítás időpontját.

MIÉRT KELL AZ UTÁNVÉT ESETÉBEN 300,- FT-OT FIZETNEM?

Az utánvét összege a futárcég pénzkezelési szolgáltatásának költsége, hiszen a csomag ellenértékét a vásárló a GLS-nek fizeti ki átvételkor, a futárcég pedig azt elutalja a Tutti Kft.-nek. Az utánvét nem tartozik a szállítási díjhoz és csak az utánvéttel rendelő vásárlókat terheli.

UTÁNVÉT ESETÉN LEHET-E A GLS FUTÁRNÁL BANKKÁRTYÁVAL FIZETNI?

Igen, amennyiben csomagját utánvétellel kéri, annak bruttó 300 Ft a többletdíja. Utánvételes rendelését készpénzzel vagy bankkártyával is ki tudja fizetni a futárnál.

BANKI ÁTUTALÁSNÁL PROBLÉMA-E HA NEM A MEGRENDELŐ NEVÉVEL MEGEGYEZŐ BANKSZÁMLÁRÓL FIZETEK?

Kérjük, hogy utaláskor a közlemény rovatban tüntesse fel megrendelésszámát, hogy a befizetését megfelelően tudjuk kezelni.